تمام مطالب

قابل توجه طلاب محترم درحال فارغ التحصیلی

ثبت نام در مقطع سطح سه پیوسته

طلاب درحال فارغ التحصیل متقاضی سطح سه قابل توجه طلاب در حال فارغ التحصیلی که قصد #ادامه_تحصیل_در_سطح_3_ جامعه الزهرا سلام الله علیها را دارند: لازم است جهت ادامه تحصیل در سطح3، در سامانه پذیرش جامعه الزهرا سلام الله علیها ثبت نام نمایند. تذکر: ثبت نام طلاب دارای شرایط الحاق به سطح3 بصورت پیوسته، نیز الزامی است.

قابل توجه طلاب متقاضی سطح سه پیوسته

شرایط پذیرش سطح سه پیوسته

شرایط پذیرش سطح سه پیوسته 1. طلبه از طلاب تمام وقت خوابگاهی باشد . 2. معدل کل، 18 به بالا باشد . 3. تعداد سنوات، بیش از 9 نیمسال نباشد. 4.تعداد واحد باقی مانده ی سطح 2، بیشتر از 10 واحد نباشد. 5.شرایط سنی، اخلاقی، تربیتی و گزینشی حضور در خوابگاه را داشته باشد . نکته : طلاب دارای شرایط فوق تنها از آزمون کتبی معاف می باشند ولی شرکت در مصاحبه ی علمی الزامی است .

آغاز زمان ارزیابی اساتید

آغاز زمان ارزیابی اساتید

زمان ارزیابی اساتید امکان ارزیابی اساتید از تاریخ 2 اردیبهشت لغایت 23 اردیبهشت در سامانه دانش پژوهان فراهم شده است .

قابل توجه طلاب محترم

امتحانات میان ترم طلاب معاف از کلاس

امتحانات طلاب معاف از كلاس دروس معاف از کلاس و مجدد، از امتحان میان نیمسال و فعالیت های کلاسی، معاف هستند. از نظر آموزش نه تنها منعی برای شرکت در آزمون میان نیمسال و انجام تکالیف و فعالیت کلاسی وجود ندارد بلکه توصیه می شود جهت آمادگی برای آزمون های پایانی، نسبت به شرکت در آزمون های میان نیمسال و انجام تکالیف اقدام شود. امّا نمره کسب شده در آزمون پایانی بی تأثیر است.

قابل توجه طلاب محترم

ضرورت شركت در امتحانات ميان ترم

ضرورت شركت در امتحان ميان ترم با توجه به اینکه طبق ماده 25 آیین نامه آموزش، ارزشیابی پیشرفت تحصیلی طلبه در هر درس بر اساس فعالیت‌های کلاسی، آزمون‌های میان نیمسال و امتحانات کتبی و شفاهی پایان نیمسال، به‌صورت عددی بین صفر تا بیست تعیین می‌شود. و طبق ماده 31 آیین نامه آموزش: شرکت نکردن در امتحان میان‌نیمسال، موجب درج نمره صفر در آن نوبت امتحانی می‌گردد. امتحان میان ترم فقط در تاریخ اعلام شده در سامانه دانش پژوهان برگزار می شود بنابراین نسبت به شرکت در آزمون میان ترم اهتمام ورزید.

سوالات متداول طلاب در رابطه باسامانه آموزش مجازی

سوالات متداول طلاب در رابطه باسامانه آموزش مجازی

سوالات متداول طلاب از سامانه مجازي طلاب محترم سوالات متداول در رابطه با سامانه آموزش مجازی شامل ورود به کلاس آنلاین، شرکت در تالار گفتگو و بارگذاری تکلیف مطالب ذیل را با دقت مطالعه نمایید .

دستورالعمل حذف و اضافه

دستورالعمل حذف و اضافه

Untitled-1 copy طلاب محترم قبل از انجام حذف و اضافه ، دستورالعمل را بادقت مطالعه نمایید .