تمام مطالب

قابل توجه طلاب محترم

زمان ثبت درخواست بررسی غیبت های کلاسی

غیبت های کلاسی زمان ثبت درخواست : 10 خرداد ساعت 9 صبح تا 16 خرداد ساعت 24 * ثبت درخواست به منزله مجوز شرکت در امتحان نمی باشد . * در زمان ثبت درخواست ، ارسال دلایل و مستندات به پیوست ؛ جهت موجه کردن غیبت کلاسی الزامی است . * نتیجه درخواست طلبه ، در همان صفحه درخواست یا قسمت حضور و غیاب قابل مشاهده است .

قابل توجه طلاب گرامی

زمان حذف اضطراری تک درس

حذف تکدرس آخرین زمان جهت ثبت درخواست : ۶ خردادماه ثبت درخواست از طریق سامانه دانش پژوهان، گزینه "درخواست حذف درس" امکان پذير است.

قابل توجه طلاب محترم

شیوه طراحی سؤالات و نحوه برگزاری امتحانات پایان نیمسال

اطلاعیه ستاد 5 براساس مصوبه ستاد از راه دور : ** امتحانات دروس عمومی سطح دو به شیوه تستی و به صورت مجازی برگزار می شود. ** امتحانات دروس گرایشی سطح دو به شیوه تشریحی و به صورت مجازی برگزار می شود. نکات تکمیلی و راهنمای شرکت در امتحانات متعاقبا اعلام می شود.

قابل توجه طلاب محترم

اعلام زمان ثبت درخواست بررسی غیبت های امتحانات میان ترم

بررسی غیبت های امتحانات میانترم طلابی که موفق به شرکت در امتحان میان ترم نشده اند، دلایل و مستندات خود را طبق روند زیر ارسال نمایند مرحله اول : ورود به سامانه دانش پژوهان مرحله دوم : کلیک روی گزینه ثبت درخواست مرحله سوم : کلیک روی درخواست جدید مرحله چهارم : درخواست بررسی غیبت امتحانی مرحله پنجم:انتخاب نوع امتحان : میان ترم مرحله ششم : تایپ علت غیبت و پیوست کردن مدارک مرتبط با غیبت

قابل توجه طلاب محترم

اعلام زمان تعیین گرایش

123 جهت انتخاب گرایش مورد نظر به سامانه مروارید، مکاتبات اداری، فرم های درخواست، درخواست تغییر رشته مراجعه فرمائید.

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کدپستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱
  • پیام: ۵۰۰۰۱۷۱۷۱۸۱۸۱۹

ارتباط با مدرسه علمیه

  • مدیر مدرسه: ۳۲۱۱۲۴۶۵
  • مسئول آموزش: ۳۲۱۱۲۴۲۰
  • حضور و غیاب: ۳۲۱۱۲۴۹۷
  • مرخصی: ۳۲۱۱۲۵۸۳
  • امتحانات: ۳۲۱۱۲۴۹۲
  • کانال مدرسه در ایتا: momenat_jz@