مدرسه علمیه طیبات برگزار کرد:

نمایشگاه عکس "با روح خدا در ماه خدا "

image_2019_5_5-10_21_52_26_MG5

نمایشگاه عکس و پوستر سبک زندگی امام خمینی(ره) درماه مبارک رمضان با عنوان«با روح خدا در ماه خدا» در مدرسه علمیّه طیّبات درماه مبارک رمضان وتقارن آن با سالگرد ارتحال ملکوتی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

عکس ها و پوسترها بکار گرفته شده دربردارنده وصایا، خاطرات، سخنان و نکته‌های آموزنده از سبک زندگی رهبر کبیر انقلاب اسلامی در ماه مبارک رمضان می باشد.

این نمایشگاه با استقبال چشمگیر طلاب مواجه شد بخصوص ، نامه آکنده از مهر محبت رهبر کبیر انقلاب به همسرشان ، اینکه یک مرجع تقلید شیعه به شکل بسیار لطیف به همسر خویش ابراز احساسات می‌کند، خود ریشه در سبک زندگی، فرهنگ قرآنی و فرهنگ سنتی پر مهر و محبت ایرانی دارد که خود به خود بسیاری از تبلیغات منفی بیرونی علیه انقلاب اسلامی را خنثی می‌کند.

رمضان ماه بخشش است و انسان باید تمرین گذشت و ایثار داشته باشد؛ این ماه فرصتی برای بازنگری و تجدیدنظر در بسیاری از اعمال و رفتار و انس معنوی با قرآن وسبک وسیره بزرگان در این ماه می باشد وآنچه در این یک ماه تمرین می‌شود، هم در بعد معنوی و عرفانی و هم سبک زندگی، برای تمام سال ماندگار می شود.

هدف از برگزاری این نمایشگاه، تآسی به سبک زندگی بزرگان در ماه مبارک رمضان واستفاده های معنوی وتربیتی از آنان  وتقارن ماه مبارک وسالگرد ارتحال ملکوتی ایشان در اواخر این ماه می باشد.

این نمایشگاه به همت واحد تربیتی –فرهنگی مدرسه علمیّه طیّبات از ابتدای ماه مبارک رمضان در زیرزمین ساختمان شهید بهشتی(ره) برگزارشده است.

علاقمندان می توانند تا پایان ماه مبارک رمضان از این نمایشگاه دیدن نمایند.

image_2019_5_5-10_21_50_862_K6v        image_2019_5_5-10_22_5_667_t5T

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است