مدرسه علمیّه طیّبات برگزار می کند

مسابقه از آفتاب قم تا خورشید طوس ویژه دهه کرامت

مسابقه از آفتاب قم تا خورشید طوس

مدرسه علمیّه طیّبات به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت ، میلاد با سعادت حضرت معصومه (سلام الله علیها) و ولادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام رضا (علیه السلام) مسابقه از آفتاب قم تا خورشیدطوس را در دو بخش برگزار می کند.

مدرسه علمیّه طیّبات به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت ، میلاد با سعادت حضرت معصومه (سلام الله علیها) و همچنین ولادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام رضا (علیه السلام) ، مسابقه از آفتاب قم تا خورشیدطوس را برگزار می کند.

هدف از برگزاری این مسابقه تشویق و ترغیب طلاب برای بهره‌مندی از چشمه گهربار خاندان عصمت و تبیین مقام شامخ و سیره اهل بیت (علیهم السلام) به زبان فاخر شعر و ترویج و ارتقاء آگاهی طلاب ازسبک زندگی امام رضا(علیه السلام) و حضرت معصومه(علیها السلام) و  تشویق علاقمندان و فعالان عرصه ادبیات دینی می باشد.

مسابقه در دو بخش برگزار می شود:

بخش اول :

1- بررسی یکی از ابعاد شخصیّتی کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (علیها سلام) در بعد : بصیرت و ولایتمداری ، زمینه ساز ظهور ، الگوی دختر مسلمان اسوه عفت وحیا در گفتارو رفتار ،عبادت وتهجد،علم و درایت ، کرامت وفضایل

2- حضرت معصومه سلام الله علیها در آئینه شعر، دلنوشته ، متون ادبی  و نمایشنامه

بخش دوم:

  • ارائه کلیپ صوتی- تصویری در مورد پیام امام رضا (علیه السلام)به شیعیان یا تطبیق وتحلیل یکی از پیامها با مسائل روز (متن پیام در کانال مدرسه ارسال می گردد)
  • خوشنویسی با مضمون احادیث رضوی با مراجعه به منابع دست اول ،علاقمندان میتوانند احادیث منتخب را با خط درشت ( قلم نی و ماژیک، بصورت نستعلیق یا ... بر روی مقوای ابعاد 25*35  خوشنویسی نمایند.(در صورت شرکت در این بخش از مسابقه وارائه کار با کیفیت هزینه کار انجام شده پرداخت خواهد شد )

مهلت ارسال آثار : تا پایان ماه ذی القعده (12 مرداد )

مکان تحویل آثار: دفتر فرهنگی – تربیتی مدرسه علمیه طیبات واقع در زیرزمین ساختمان شهید بهشتی(ره)

مهمترین معیارهای ارزیابی :
_ ارتباط موضوعی محتوای ارائه شده با موضوع مسابقه
_ نوآوری و خلاقیت در بخش های مختلف و تولید محتوا

از تمامی طلاب و دوستداران اهل بیت(علیهم السلام) دعوت می‌شود آثار خود را به دفتر فرهنگی تربیتی مدرسه علمیه طیبات ارسال کنند تا پس از بررسی به بهترین آثار برگزیده جوائزی اهدا گردد.

ضمنا شرکت هم‌زمان در دو یا چند بخش، بلامانع است.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر