اطلاعیه شماره 12 ستاد آموزش از راه دور

شیوه و مهلت ثبت اعتراض به آزمون

image_2020_11_5-10_33_0_397_rFp copy

طلاب می توانند با ورود به صفحه‌ی اختصاصی هر درس، ضمن شرکت در نظرسنجی، اعتراض خود را ثبت نمایند.

اطلاعیه شماره 12 : ثبت اعتراض
به سؤالات از طریق سامانه

 با همکاری مرکز آموزش مجازی،  از 8 آبان ماه، ثبت اعتراض طلاب به سوالات امتحانات  آزمونهای میان نیمسال، سامانه ای شد.

  طلاب  می توانند با ورود به صفحه‌ی اختصاصی هر درس،  ضمن شرکت در نظرسنجی، اعتراض خود را ثبت نمایند.

 مهلت ثبت اعتراض به سوالات هر آزمون، یک هفته می باشد و طلاب می توانند بعد از اتمام آزمون، از ساعت 20 آن روز تا ساعت 10صبح پنجشنبه‌ی بعد، نسبت به ثبت اعتراض اقدام کنند.

 هر طلبه در هر درس، فقط یک بار فرصت ثبت اعتراض داشته و لازم است تمام سوالات مورد اعتراض هر درس را در قالب یک درخواست ارسال کند.

 با توجه به اهمیت پشتیبانی فنّی و محتوایی  آزمون ها برای ستاد آموزش از راه دور ورسیدگی به مشکلات آن، این امکان برای طلاب فراهم شده است و به اعتراضاتی که  فقط در این سامانه  ثبت شود، رسیدگی می شود.

    ستاد آموزش از راه دور

شیوه ثبت اعتراض به سوالات امتحانات


مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کدپستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱
  • پیام: ۵۰۰۰۱۷۱۷۱۸۱۸۱۹

ارتباط با مدرسه علمیه

  • مدیر مدرسه: ۳۲۱۱۲۴۶۵
  • مسئول آموزش: ۳۲۱۱۲۴۲۰
  • حضور و غیاب: ۳۲۱۱۲۴۹۷
  • مرخصی: ۳۲۱۱۲۵۸۳
  • امتحانات: ۳۲۱۱۲۴۹۲
  • کانال مدرسه در ایتا: momenat_jz@