آغاز تغییرات ساختاری در آموزش بر اساس مصوبه هیات امنا

آغاز تغییرات ساختاری در آموزش بر اساس مصوبه هیات امنا

image_2020_1_13-9_32_4_767_2Wv

معرفی مدیر مدرسه علمیه مؤمنات

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، بر اساس تصویب و ابلاغ  هیات امنای جامعه الزهرا علیهاالسلام همه مدارس علمیه طلاب ایرانی در دو مدرسه صبح و عصر تجمیع می‌شود. بر این اساس همه امور آموزشی طلاب ایرانی دوره عمومی سطح دو در مدرسه علمیه نوبت صبح با نام «مؤمنات» و مدرسه علمیه نوبت عصر با نام «صالحات» سامان می یابد.

در همین راستا سرکار خانم طاهره رهبرپور از سوی مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام به عنوان مدیر مدرسه علمیه مؤمنات معین شده است.

بر اساس برنامه ریزی انجام شده قرار است تغییرات ساختاری در فرصت بین دو نیمسال تحصیلی صورت پذیرد تا طلاب و دانش‌پژوهان این موسسه دچار مشکل نشوند.

گفتنی است، پیش از این در بخش آموزش دوره عمومی سطح دو ۵ مدرسه علمیه با نام های صالحات، بینات، طیبات، فائزات و کوثر با برنامه های آموزشی متفاوت از نظر زمانی فعالیت می کردند. برنامه های آموزشی این مدارس به صورت تمام وقت روزانه، تمام وقت خوابگاهی، نیمه وقت صبح و نیمه وقت عصر اجرا می شد و مدرسه علمیه کوثر نیز ویژه نخبگان و استعدادهای درخشان بود که بر اساس آموزش پژوهش محور و با برنامه آموزشی کیفی اداره می شد و در ساختار جدید مدل آموزشی این مدرسه برای طلاب استعدادهای دخشان حفظ شده است.

جزئیات بیشتر این تغییرات به زودی اطلاع رسانی می‌شود.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر