مدرسه علمیه طیّبات برگزار می کند

دومین نشست بصیرت افزایی با رویکرد خانواده

دومین نشست بصیرت افزایی- تیتر

مدرسه علمیه طیّبات دومین نشست بصیرت افزایی را با رویکرد خانواده با موضوعات اقتدار والدین در خانواده - خانواده صمیمی و فرزندان با نشاط برگزار می کند.

خانواده مهم‌ترین نظام اجتماعی است که مانند دیگر نظام ها دارای یک سازمان است و طبیعتاً باید سلسله مراتبی بر آن حاکم باشد. لازمه‌ی سلسله مراتب، اقتدار کافی و در عین حال عادلانه‌ی برخی از اعضا در خانواده است. از آنجا که والدین در خانواده بیشترین و مهم‌ترین وظایف را بر عهده دارند، باید از اقتدار کافی و بیش از دیگران برخوردار باشند. اگر این سلسله  مراتب در خانواده رعایت نشود و والدین از اقتدار کافی برخوردار نباشند و در تصمیم گیری های مهم به خواسته های فرزندان تن دهند یا هر عضو ،جدا از دیگران تصمیم گیری کند، خانواده انسجام لازم را از دست خواهد داد؛ زیرا والدین به عنوان محور خانواده،قادر به حل مشکلات نخواهند بود و خانواده ممکن است در اثر خواسته های غیرمنطقی فرزندان دچار آسیب های جدی شود.بدین منظورمدرسه علمیه طیبات،دومین نشست خود از سلسله نشست های بصیرت افزایی را به موضوع « اقتداروالدین در خانواده-خانواده صمیمی و فرزندان با نشاط » اختصاص داده تا طلاب با اصول و راهکارهای اقتداردر خانواده و رابطه‌ی سالم و صمیمانه میان فرزندان و والدین آشنا شوند.

این نشست باحضور کارشناس محترم استاد آقای رفیعی در روز پنج شنبه 24 /8 /1397 در آمفی تئاترطبقه همکف ساختمان شهید بهشتی(ره) از ساعت 8 تا 12 برگزار می گردد.طلاب می توانند جهت ثبت نام برای شرکت در این نشست، به دفتر تربیتی مدرسه علمیه طیّبات واقع در طبقه زیرزمین ساختمان شهیدبهشتی(ره) تا تاریخ 7 آبان ماه مراجعه کنند.

در ضمن حضور طلاب مدارس ومراکز دیگر در این نشست بلامانع است.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است